Strateegia ja eesmärgid
MISSIOON
PRFoods toodab
erinevaid maistvaid, tervislikke ja uuenduslikke kalatooteid. Oma kõrgekvaliteetsete
toodetega oleme usaldusväärne partner nii lõpptarbijale kui ka kauplustele.
PRFoods on hooliv ja innovaatiline, sotsiaalselt vastutustundlik ja kaasaegne.
Meile on väga oluline loodushoid ja keskkonnasõbralikkus, uuenduslike
pakendiliinide ja -materjalide ning taastuvenergia lahendustega üritame
minimeerida oma jalajälge keskkonnale.
VISIOON
Soovime olla parim ja tuntuim
keskkonnasõbraliku toorkala vahendaja ja maitsvate kalatoodete tootja ja müüja
Skandinaavia, Suurbritannia ja Baltikumi turul ning kõrge lisandväärtusega premium kalatoodete müüja ülemaailmselt.
STRATEEGIA JA EESMÄRGID
PRFoodsi strateegia näeb ette:
- Olla kolme juhtiva kaubamärgi seas
oma turgudel ja olla globaalselt tunnustatud premium mereandide bränd;
- Saavutada finantseesmärgina EBITDA marginaal vähemalt 7%;
- Jagada dividendideks kuni 30%
iga-aastasest puhaskasumist.
TUGEVUSED
- Kindel siht - eesmärgistatult
arenev organisatsioon ja kompetentsed töötajad;
- Tuntus - juhtivad kaubamärgid
Skandinaavias, Baltikumis ja Suurbritannias;
- Ajalugu ja kogemused - meie tooted
on Soome ja Suurbritannia turul tuntud olnud rohkem kui 30 aastat;
- Jätkusuutlikkus - geograafiliselt
sobiv ulatus ning mitmekesine ja arenev tooteportfell.
RISKID
- Põhitoorainete hinnavolatiilsus;
- Private labelite osakaalu järsk suurenemine
Soome sihtturul;
- Oluline sõltuvus Soome turgu
valitsevast kahest suurest jaeketist;
- Bioloogiliste varadega seotud
riskid.